Strony

niedziela, 6 lipca 2014

Testuję z Sekrety Piekna ( Bottega Verde) : KOKOS AKSAMITNY KREM - KOKTAIL DO CIAŁA

Witam serdecznie:)

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją kremu-koktailu,z którym bardzo się polubiłam. Mam na myśli krem-koktajl marki Bottega Verde o zapachu kokosa. Otrzymałam go w ramach współpracy od Sekrety Piękna.


 BOTTEGA VERDE-naturalne włoskie kosmetyki. Kosmetyki Bottega Verde są wyjątkowe , ponieważ zawierają naturalne składniki aktywne z ekskluzywnymi włoskimi patentami.Bogactwa toskańskich tradycji i mądrość natury, a wszystko po to by dbać o Twoją urodę .

Pragniemy podarować Ci naturalne źródło piękna, byś mogła pielęgnować i podkreślać swoją urodę .

MOJA OPINIA:



Krem znajduje się w plastikowym słoiczku o pojemności 200ml, zabezpieczonym dodatkowo wieczkiem z logo marki Bottega Verde. Konsystencja jest bardzo dobra, krem jest gęsty i bardzo wydajny. Zapach- tu przychodzi mi na myśl kokos z nutką migdałów. Może się mylę,ale pachnie obłędnie!
Bardzo szybko wchłania się i pozostawia skórę bardzo gładką i nawilżoną.


Nie pozostawia śladów,więc od razu po aplikacji można założyć ubranie. Co do bezpieczeństwa-zero podrażnień czy reakcji alergicznych. Jestem pewna,że to sprawka bardzo fajnego składu. Nie ma w nim się do czego przyczepić. Poziom nawilżenia skóry po zastosowaniu kremu-koktajlu jest bardzo duża. Skóra miękka i wygładzona-czyli to,czego najważniejszego oczekiwałam.



Po  aplikacjach po kąpieli,skóra pięknie pachnie i staje się gładka jak jedwab. Balsam ten to cudeńko kokosowe! Polecam każdemu,kto chce pięknie pachnieć i dodatkowo mieć nawilżoną,gładką skórę przez cały dzień.
Kliknij i zamów kotail kokosowy do ciała http://www.betterware.pl/agnieszkarzepkowska/product/2367

LUBISZ KOSMETYKI ? - Polub stronę i bądź na bieżąco ze wszystkimi promocjami kosmetyków Bottega Verde https://www.facebook.com/pages/Sekrety-Piękna/618743828184956
Strona internetowa wraz ze sklepem: http://www.betterware.pl/agnieszkarzepkowska

2 komentarze:

  1. pierwsze słyszę o tej firmie, dzięki Tobie mogę ją poznać:) Dzięki:)
    Krem wydaje się być bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty