Strony

sobota, 10 maja 2014

POLICZMY SIĘ Z RAKIEM!!!

Witam Kochani!

Dzisiaj troszkę inny post.
Otrzymałam maila,że jako blogerka mogę dołączyć do bardzo pięknego wydarzeni!


Oto treść wiadomości:
"Sieć reklamowa BLOGmedia jest tegorocznym partnerem kolejnej edycji ogólnopolskiej kampanii społecznej „Policzmy się”. To akcja, która ma na celu promowanie wiedzy na temat chorób nowotworowych i pozytywnego przesłania, że rak to nie wyrok! Poprzez przykład osób, które wygrały z chorobą, organizatorzy namawiają wszystkich Polaków do profilaktyki, a chorych - do aktywnej walki o zdrowie.

W zeszłym roku z rakiem policzyło się ponad 176.000 osób! Wystarczy w dniach 9-16 maja wejść na stronę http://policzmysie.pl/ i przez jedno kliknięcie pokazać swoje wsparcie dla chorych. Kampanię wspiera wielu ambasadorów, a w tym roku dołączyli do nich także POLSCY BLOGERZY, którzy nagrali spot wideo: https://www.youtube.com/watch?v=pvssYeY1DUc

Zapraszamy Was do dołączenia do akcji i publikowania informacji na jej temat na Waszych blogach/Facebookach/Instagramach i gdzie tylko się da! Chcemy, by jak najwięcej Internautów policzyło się z rakiem i pokazało swoje wsparcie dla chorych."



 KOCHANI! POLICZMY SIĘ Z RAKIEM! JA JUŻ KLIKNĘŁAM:) a WY???


7 komentarzy:

  1. To piękna akcja.Również dostałam tego maila.

    OdpowiedzUsuń
  2. Także już się policzyłam :) Kampania jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna inicjatywa, już się policzyłam i napisałam list do raka. Zastanawiam się nad kupnem bransoletki Yes. Zapraszam również do mnie, motywacyjne z jajem:
    http://baby-twinny.blogspot.com/2014/05/work-so-hard.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała akcja. Policzmy się!

    http://dawidkwiatkowski-opowiadanie.blogspot.com/2014/05/17-rozdzia-nic-nikomu-nie-musisz.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja rok temu wygrałam walkę z rakiem. Piękna kampania!

    OdpowiedzUsuń
  6. takie akcje są świetne. Ja brałam udział w projekcie MAM HAKA NA RAKA :)

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty